Більшість водіїв київського транспорту готові працювати під час повітряної тривоги, але є питання відповідальності

Про це свідчать результати опитування, яке провів Департамент транспортної інфраструктури КМДА.

Що показало опитування?

За словами директора департаменту Руслана Кандибора, 80% опитаних водіїв готові працювати під час тривоги. Проте головне занепокоєння водіїв – це відсутність чіткого законодавчого регулювання та, відповідно, відповідальність за можливі наслідки.

Читайте також: У КМДА підрахували збитки через зупинку транспорту під час тривог: втрати сягнули мільярдів

Як вирішується питання відповідальності?

Наразі в Україні немає єдиного підходу до роботи громадського транспорту під час повітряної тривоги. Різні міста встановлюють власні правила, що створює плутанину та невизначеність для водіїв.

Досвід інших міст

В інших містах України питання відповідальності водіїв також є актуальним. Кожне місто самостійно визначає алгоритм дій транспорту під час тривог, враховуючи місцеві умови та наявність укриттів.