Київводоканал просить споживачів актуалізувати дані лічильників, якщо повірка виконувалась не його фахівцями

Про це повідомляє пресслужба компанії.

Для актуалізації даних потрібні:

– свідоцтво про повірку (на кожен повірений лічильник),

– протокол повірки/акт виконаних робіт з повірки лічильника (якщо повірка здійснювалась на місці без демонтажу),

– або акти демонтажу та монтажу лічильника та акти опломбування і розпломбування.

Читайте також: Як замовити повірку лічильника опалення або гарячої води: киянам дали роз’яснення

Ці документи потрібно надіслати у чат-боти Viber чи Telegram або на електронну пошту відповідно до вашого району:

email Оболонського р-ну:  [email protected]

email Подільського  р-ну: [email protected];

email Шевченківського  р-ну: [email protected];

email Деснянського р-ну: [email protected];

email Печерського р-ну: [email protected];

email Дарницького  р-ну: [email protected];

email Дніпровського  р-ну: [email protected];

email Святошинського  р-ну: [email protected]

email Голосіївського  р-ну: [email protected]

email Солом’янського р-ну: [email protected].

Раніше повідомлялося, що у Києві активізувалися шахраї з повірки лічильників.