Про це розказав перший заступник голови КМДА Микола Поворозник в інтерв’ю Вечірньому Києву.
Заступник голови КМДА Микола Поворозник наголосив, що фінансування такого масштабного проєкту, як метро, має бути безперервним. Для цього місто активно працює над залученням як бюджетних, так і позабюджетних коштів. Основним джерелом фінансування стануть кредити, які дозволять уникнути затримок у будівництві та забезпечити запуск потягів.
Наразі підрядник проєкту, компанія Autostrada, проводить підготовчі роботи за власний кошт. На ділянці між станціями «Мостицька» та «Проспект Правди» триває спорудження двоярусного монолітного тунелю.
Водночас Поворозник повідомив, що у 2025 році міський бюджет змушений буде компенсувати 11 мільярдів гривень транспортним підприємствам через низьку вартість проїзду. Попри це, вартість проїзду в громадському транспорті Києва не планують підвищувати до закінчення війни.
Читайте також: Будівництво метро на Виноградар триває: вже частково зведені дворівневі тунелі
Нагадаємо, що роботи з будівництва метро на Виноградар розпочалися в листопаді цього року.