Як повідомили у компанії, внести дані можна будь-яким з наступних способів:
– На сайті, натиснувши кнопку «Надати показники».
– Через «Особистий кабінет» Київводоканалу.
– За допомогою мобільних додатків «Viber» та «Telegram».
– За телефоном контакт-центру «Київводоканалу» (044) 202-02-02, 0-800-301-581 або ЦКС 247-40-40, 0-800-404-407.
Читайте також: “Київводоканал” накупить за мільйони нові пломби на лічильники, щоб не ставили “жучки”
– Через сервіс Portmone.com у розділі «Передача показників».
– Записати показання у відповідній графі платіжного повідомлення при оплаті у банківських установах.
Нагадаємо, у неділю у роботі платіжних систем стався збій і кияни бачили суттєво завищені рахунки за воду. У понеділок ситуація стабілізувалась – оплачувати послуги вже можна з коректними даними.